Od 4 maja br. w życie wchodzą kolejne zmiany w rozporządzeniach o funkcjonowaniu szkół w czasie trwającej epidemii. Szkoły jeszcze do 24 maja funkcjonują w formie ograniczonej, ale częściowo wycofano dotychczasowe ograniczenia realizacji praktyk zawodowych. Zapowiadane jest też wznowienie funkcji opiekuńczej w szkołach podstawowych. Tymczasem dyrektorzy zobowiązani są do przeprowadzenia w tych warunkach klasyfikacji, egzaminów zewnętrznych i rekrutacji.
Zapraszamy na webinarium, które przygotuje Państwa do sprawnego i skutecznego przeprowadzenia kolejnych zmian z uwzględnieniem wszystkich aktualnych zmian prawnych. Otrzymają też Państwo wzory zarządzeń dyrektora i decyzji kadrowych.
Cele szkolenia:
1. Przekazanie uporządkowanej wiedzy o podstawach prawnych funkcjonowania szkoły w czasie epidemii z uwzględnieniem pięciu rozporządzeń zmieniających stan prawny z marca br.
2. Doskonalenie umiejętności organizowania pracy jednostki oświatowej w warunkach ograniczenia.
Metoda i forma pracy:
Metody asymilacji wiedzy – seminarium z elementami wykładu, analizą sytuacji i przypadków, dyskusja dydaktyczna w oparciu o wzory działań do zastosowania.
PLAN SZKOLENIA
- Zmiany, jakie obowiązują w funkcjonowaniu szkół od 4 maja br.
- Dziesięć zadań dyrektora – co zmienia się w ich wykonaniu – wzór zarządzenia dyrektora i jego zmiany.
- Częściowe zdjęcie ograniczeń w realizacji praktyk zawodowych, w tym ich zaliczania.
- Zadania priorytetowe dla dyrektora w maju:
- przygotowanie szkoły do przeprowadzenia klasyfikacji podsumowującej rok szkolny 2019/2020;
- przygotowanie szkoły do przeprowadzenia egzaminów zewnętrznych;
- wdrożenie zmian w rekrutacji na rok szkolny 2020/2021.
- Przygotowanie szkoły do przyjęcia uczniów w warunkach trwającej epidemii – na czym polega zachowanie reżimu sanitarnego – zadnia dyrektora, zadania JST?
- Czym różni się polecenie pracy zdalnej od polecenia gotowości do pracy lub polecenia okresowego wykonywania pracy innej niż w umowie?
- Repetytorium – kadrowe decyzje w czasie epidemii – wzór zarządzenia, wzory pism do pracowników.
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia – przesłane wcześniej i zadane podczas szkolenia dotyczące zakresu szkolenia.
PLAN SZKOLENIA DO POBRANIA – TUTAJ
Informacje organizacyjne:
- Termin: 7 maja 2020 roku (czwartek)
- Koszt: 200 zł/osoba*
- Czas: 9.00 – 12.00 w tym sesja „pytania i odpowiedzi”
- Lokalizacja: spotkanie on-line
* Cena obejmuje organizację szkolenia, uczestnictwo w spotkaniu on-line, materiały szkoleniowe (w formie elektronicznej, przesłane na wskazany e-mail), certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu oraz dostęp do nagrania ze spotkania.
** Osoby, które w dniu 7 maja wezmą udział w obu szkoleniach on-line prowadzonych przez Panią Lilianę Zientecką, tj. 1. Wdrożenie zmian w rozporządzeniach o ograniczeniu funkcjonowania szkół – sprawnie i skutecznie, godz. 9.00-12.00 oraz 2. Otwarcie placówek wychowania przedszkolnego – zadania JST i innych organów prowadzących – zadania dyrektora placówki wychowania przedszkolnego, godz. 13.00-16.00 (szczegóły TUTAJ) otrzymają specjalny rabat. Łączny koszt uczestnictwa dla jednej osoby wyniesie 310 zł.
Zgłoszenia udziału w spotkaniu on-line można dokonać: wysyłając wypełniony formularz rejestracyjny na adres: konferencja@edukacja.radom.pl Zgłoszenia przyjmujemy do 6 maja 2020 roku.
POBIERZ FORMULARZ
POBIERZ FORMULARZ NA DWA SZKOLENIA W DNIU 7 MAJA
Spotkanie poprowadzi autorka programu szkolenia Liliana Zientecka – trenerka legitymująca się uprawnieniami do prowadzenia szkoleń dla dorosłych (Edukator MEN) z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na wszystkich szczeblach administracji oświatowej (dyrektor szkoły, wizytator, pracownik administracji samorządowej). Autorka wielu publikacji i projektów szkoleniowych z zakresu implikacji nowego prawa oświatowego i budowania kultury skutecznego zarządzania oświatą.
Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania i rozwiejemy ewentualne wątpliwości.
Na Państwa telefony czekamy pod numerem telefonu + 48 600 409 950, informacje mailowe prosimy wysyłać na adres konferencja@edukacja.radom.pl